wtorek, 19 maja 2015


Z każdej strony otaczają Nas idealni ludzie, Pani z reklamy w telewizji ma idealnie białe zęby , natomiast Pan z gazety reklamującej 'piękne' i cholernie drogie ciuchy obłędne ciało, którym nie pogardziłby sam Calvin Klein. W dzisiejszych czasach co raz modniejszy staje się kult ciała, by być piękną trzeba osiągnąć idealną wagę przy idealnym wzroście...
Facet powinien być męski , potrzebne więc mu bicepsy, tricepsy i sześciopak na brzuchu...
Tylko po co to wszystko ?

Każdy z Nas porównywał się kiedyś do kogoś , nie ważne , czy był to Nasz znajomy , czy wyidealizowana osoba pojawiająca się na ekranie telewizora zawsze była ona lepsza od Nas samych.

Jedni dają sobie radę już na samym początku zauważając kolosalną różnicę ,że ja to nie ona.
Natomiast inni popadają w co raz to większe kompleksy zauważając w sobie najróżniejsze pseudo wady, które nie istnieją.

Łatwo jest sobie wyobrazić, konsekwencje jakie ciągnie za sobą takie zachowanie... sama byłam tego przykładem. Chcąc dorównać wszystkim na siłę , spełniając wymagania innych .
Niestety okazało się, że nie dało się wyglądać jak anielsce piękna blondynka i czerwonowłosa kobieta pociągająca każdego mężczyznę.
Słyszałam nie raz słowa:„Wiktoria, przesadzasz, nie możesz mieć wszystkiego”,”Za dużo oczekujesz od siebie samej”, te wszystkie puste cele, plany i pseudo marzenia szybko wypalały mnie od środka.
I tak po jakimś czasie, stałam się wrakiem człowieka bez ambicji , który zamykał się w sobie, chowając się przed niesprawiedliwością tego podłego świata.
Z czasem obserwując wszystko co mnie otaczało zauważyłam w indywidualności piękno, dostrzegłam siebie jako Wiktorie, a nie kopie kogoś innego.Doszłam do siebie i stałam się silniejsza.

Dlatego warto pamiętać,że to jak się czujemy i wyglądamy siedzi w Nas samych, musimy odnaleźć prawdę , która uciekła ustępując miejsca plastikowym lalką...




PAMIĘTAJ JESTEŚ PIĘKNA !!!




Będzie mi miło jeśli skomentujesz ten wpis, a jeśli masz problem i chciałbyś się anonimowo wyżalić pisz: vicky.lucky.blog@gmail.com


4 komentarze:

  1. dopiero teraz zrozumiałam tak naprawdę ile masz racji.Przecież ja to ja , a nie ja to ona. Kompleksy są mi nieźle znane... bardzo dobrze,że napisałaś tak dający do myślenia post.Mądra z ciebie dziewczyna! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli, zrozumiałaś to dzięki temu postowi, to jest mi niezmiernie miło :)

      Usuń
  2. Masz rację, nikt z Nas nie jest idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że są osoby,które uważają podobnie ;)

      Usuń