czwartek, 16 kwietnia 2015

Przywitajmy się i poznajmy... może tak na dobry początek :) 
Nic bardziej mylnego , przecież nie poznamy się pisząc to co chcemy by zostało napisane ? 
To tak jakby poznać tylko 'oficjalną' wersję człowieka. 
W dzisiejszym świecie za dużo już sztuczności bym jeszcze ja musiała ją tutaj dodawać...;) 
Więc może tak... poznajmy się na odwrót :) 


Wieczorami leżąc w łóżku czy podróżując z słuchawkami w uszach zastanawiam się, jak wykorzystać czas ,który dostaliśmy. 
Jesteśmy tutaj na chwilę, przelotnie , cały Nasz świat zdaje się być jedynie Naszym światem... 
Każdy chciałby zostać zapamiętany , do niedawna zastanawiałam się co zacząć robić , by stać się czegoś istotną częścią ...
Lecz pewnego dnia szukając w umyśle tego co mogło by być częścią mnie , a ja tego ...
Wpadła mi do głowy myśl, którą nie odkryłam Ameryki , ale wreszcie trafiła i we mnie ! :)
Nie chcę spędzić go na szukaniu w myślach ,czegoś co być może nie istnieje. Chcę zacząć łąpać chwile i być szczęśliwsza niż kiedykolwiek każdego dnia. 
Bardzo trafnie opisujący moje myśli jest ten kawałek : Quebonafide-Manekin
I TY też żyj :) Bo Nasze jest tylko DZISIAJ 


Ps.: Wrócę tu już niedługo :p A Ty zostaw tutaj coś po sobie i dawaj każdej osobie powód do uśmiechu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz