środa, 27 maja 2015

Patrzę na zegarek jest już nowy dzień , a niedawno jeszcze wstałam z łóżka... Dni mijają jeden za drugim niepostrzeżenie, a ja widzę jak moje życie mija, a marzenia nadal są marzeniami.
Chcę wreszcie coś z tym zrobić , by nie przywitać Nowego Roku, po raz kolejny obiecując sobie rzeczy, które zostaną jedynie planami.A oto kilka z nich :



Być szczęśliwą i żyć ...
Kobiety często miewają nieznośne humorki i doszukują się problemów, które istnieją tylko w Naszej głowie. Ostatnio chyba zbyt mocno jestem kobietą :p 



Zmienić swój styl życia, na zdrowy... 
Od niedawna staram się regularnie biegać, jednak mam dość duży problem ze zdrowym odżywianiem się, jest tyle pokus, a na diecie wszystko zastrzeżone smakuje lepiej... może znacie jakieś fajne sposoby by to jakoś zmienić ? ;) 
 


Przestać być leniwą...
Często odkładam wszystko na później , a później zamieniam w nigdy... Też tak macie ? 






Będzie mi miło, jeśli pozostawisz tutaj swoją opinię, a jeśli spodobał Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych :) 
Chcesz porozmawiać, lub masz problem? Pisz tutaj : vicky.lucky.blog@gmail.com
Możesz też wejść na mojego instagrama: 
https://instagram.com/bumfycykysz/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz